czwartek, 3 lipca 2008

Kochany Izzy zostawił wiadomość :):):)


Sorki już dawno powinnam wstawić tą wiadomość od Izziego, ale jakoś wypadło mi to z głowy.Dobra co ja będę gadać wstawim tą wiadomość wkońcu!!!!Oto ona :

To byl wielki sukces i mam dobre wiesci dla tych, ktorzy przegapili swoja okazje, by dostac w swe rece, ktoras z prac... Deb miala swietny pomysl, aby zrobic ekskluzywna Oficjalna Izzy Artwork Galerie na Izzy-US5.com. Bede gromadzil tam inne ulubione rysunki z przeszlosci i oczywiscie bede robil nowe, i umieszczal je na stronie, wiec kazdy bedzie mogl miec szanse dostania czesci mojej wyobrazni!US5 ma wiele planow w najblizszej przyszlosci, wliczajac w to, nasz nowy odjechany album "Around the World", wychodzacy poznym latem! Pracowalismy bardzo ciezko nad tym albumem i moge powiedziec, ze jest to najlepsza muzyka, ktora kiedykolwiek zrobilismy, wiec badzcie podekscytowani i gotowi!To jest dobry czas dla US5 i mamy tylko was, fanow i supporterow do podziekowania za to. Kochamy robic, to co robimy i jestem szczesliwy, ze mozemy byc czescia tego! Dzieki jeszcze raz, za cala wasza milosc i mamy nadzieje, ze zobaczymy sie w krotce ze sceny, blisko Was!
Rock on!
Yours Truly,
Izzy...Ours Truly,
This Life...

Brak komentarzy: